بهره‌برداری از ۲ پروژه مدیریت شهری در تیران

رئیس شورای اسلامی شهر تیران در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران و اصلاحات ورودی کمربندی این شهر در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده مؤثر است. عبدالله امینی افزود: اجرای این پروژه در رفع مشکل ورودی شهر و زیبایی منظر شهر نقش مهمی دارد و مطالبه […]

رئیس شورای اسلامی شهر تیران در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران و اصلاحات ورودی کمربندی این شهر در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده مؤثر است.
عبدالله امینی افزود: اجرای این پروژه در رفع مشکل ورودی شهر و زیبایی منظر شهر نقش مهمی دارد و مطالبه عمومی شهروندان بود.
رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به مشارکت شهرداری تیران و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح توسط مدیریت شهری انجام و مابقی آن توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود.
وی تلاش‌های مدیرکل و مسئولان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تحقق این پروژه را مهم دانست و تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان منتج به افزایش سرعت اجرای مابقی این طرح عمرانی خواهد شد.
امینی در خصوص توسعه حمل‌ونقل عمومی گفت: مدیریت شهری با توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی علاوه بر تسهیل رفت و آمد شهروندان به حفظ محیط زیست و مدیریت انرژی نیز کمک می‌کند.
هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی پروژه تقاطع غیرهمسطح تیران
شهردار تیران به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی تیران اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
سیدمحمدرضا ذاکری همکاری‌های دستگاه‌های اداری شهرستان و مشارکت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای پروژه را مهم دانست و افزود: تعاملات بین بخشی به نفع مردم تمام خواهد شد.
وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تصریح کرد: راه‌اندازی خط اتوبوس واحد تیران به نجف‌آباد و بالعکس از مطالبات مردمی بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

 

منبع: http://imna.ir/x7Pxw