بهره برداری از بزرگراه شهیدبروجردی و فاز نخست بزرگراه شهیدشوشتری تا تابستان آینده

شهردار تهران در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح پایتخت که در قالب نوزدهمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد، از بهره برداری بزرگراه شهیدبروجردی و فاز نخست بزرگراه شهیدشوشتری تا تابستان سال آینده خبر داد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح که امروز – شنبه […]

شهردار تهران در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح پایتخت که در قالب نوزدهمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد، از بهره برداری بزرگراه شهیدبروجردی و فاز نخست بزرگراه شهیدشوشتری تا تابستان سال آینده خبر داد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح که امروز – شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱- در نوزدهمین شنبه امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که شنبه ای دیگر در خدمت عزیزان هستیم و امیدواریم در ادامه مسیر گام های بلند دیگر برای خدمتگزاری برداریم. امروز مشکل آلودگی هوا مشکلی است که همه را آزار می دهد و در کنار آن مشکل، ترافیک و عدم ارائه خدمت درست و نوع تنظیم خدمات شهر مسائلی هستند که مردم از آن آسیب می بینند.
وی افزود: سال گذشته وقتی دقت شد که چگونه می توان بخش هایی را با راه حل درست به نتیجه برسانیم، به این نقطه رسیدیم که نیازمند تحول کالبدی در شهر هستیم تا در باز توزیع خدمات و در موضوع مسکن و حمل و نقل خدمات مناسبی برای مردم داشته باشیم. یکی از راهکارها هم این بود که مقدمتا تا افق مطلوب، در راه ها و شرایط عبور و مرور مردم تسهیل گری کنیم.
زاکانی ادامه داد: بر همین اساس ساخت و تکمیل یک آزادراه و دو بزرگراه را آغاز کردیم. پروژه شهید شوشتری به طول ۱۶٫۵ کیلومتر، شهید بروجردی و ادامه شاخه غربی یادگار را با حدود ۹ هزار میلیارد تومان شروع کردیم. بخش اول پروژه شهید بروجردی امسال و بخش دوم آن در نیمه اول سال آینده و بخش اول پروژه شهید شوشتری در نیمه اول سال آینده تمام می شود و اتمام آن تا دو سال و نیم آینده خواهد بود پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) هم ظرف یک سال و نیم آینده انجام می شود.

منبع خبر