بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، رییس اداره حریم منطقه ۲۲ از اجرای عملیات مختلف عمرانی در محورهای مواصلاتی روستاهای حریم این منطقه با همکاری حوزه عمران منطقه خبر داد.  یاسر قره‌باغی گفت: با توجه به گستردگی ۱۸۷ کیلومتری و ۹ برابری حریم نسبت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، رییس اداره حریم منطقه ۲۲ از اجرای عملیات مختلف عمرانی در محورهای مواصلاتی روستاهای حریم این منطقه با همکاری حوزه عمران منطقه خبر داد.
 یاسر قره‌باغی گفت: با توجه به گستردگی ۱۸۷ کیلومتری و ۹ برابری حریم نسبت به محدوده منطقه، قرار گرفتن ۸ روستا در حریم شمال غرب تهران و همچنین صعب‌العبور بودن برخی مسیرها، مدیریت شهری منطقه همواره با چالش‌هایی در خصوص بهسازی و اجرای فعالیت‌های عمرانی در حریم و همچنین جلوگیری از احداث تصرفات غیرقانونی در آن بوده است.
وی در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی در حریم منطقه اظهار کرد: به دلیل کوهستانی بودن حریم منطقه و احتمال ریزش سنگ و خاک، اجرای دیوارهای مالون و یا نگهدارنده خاک در محدوده حریم منطقه آغاز شده است.
قره‌باغی افزود: این عملیات به لحاظ جلوگیری از ریزش خاک و سنگ های متلاشی شده از کوه انجام می شود تا موجب حوادث برای خودروهای اهالی این روستای شمالی منطقه و گردشگر رخ ندهد.
وی همچنین از اجرای عملیات آسفالت ریزی، بهسازی و مرمت این محورها با همکاری نواحی منطقه خبر داد.
وی صیانت از حریم را نیازمند همراهی و هم افزایی متولیان درون سازمانی و برون سازمانی و دستگاه های نظارتی دانست و بیان کرد: هرگونه بارگذاری در حریم باید در راستای صیانت و توسعه پایدار و مبتنی بر حفظ عرصه‌های محیط زیستی و تنفسگاهی شهر باشد.