به فکر پل های نیمه کاره محور جاسک به میناب باشید

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محرومیت واقعی در حوزه حمل و نقل و زیر ساخت جاده ای بخصوص در راههای شرقی استان هرمزگان حس می شود به طوری که این جاده ها قادر به ایفای مسؤولیت خود در مسیر و کریدور ترانزیت شرق – غرب کشور نیست. کم […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محرومیت واقعی در حوزه حمل و نقل و زیر ساخت جاده ای بخصوص در راههای شرقی استان هرمزگان حس می شود به طوری که این جاده ها قادر به ایفای مسؤولیت خود در مسیر و کریدور ترانزیت شرق – غرب کشور نیست.

کم عرض بودن جاده های شرقی استان و نبود استانداردهای لازم از یک سو و نیز تردد پرشمار مردم ساکن در جنوب کرمان و شهرهای میناب و رودان و جاسک و سیریک از این محور سبب شده تا شمار حوادث ترافیکی در این محور نیز بالا باشد.

این جاده که بناست محور توسعه سواحل مکران و خدمات دهی به یک بندرگاه بزرگ در ابعاد بندر شهید رجایی باشد، عملا در شرایط فعلی کشش پذیرش نقش های جدید در توسعه ملی را ندارد.

فعالان سیاسی و اجتماعی جاسک خواهان توجه حداقلی و تکمیل پل های آبنمای این جاده هستند تا در هنگام بارندگی لااقل بیماران اورژانسی پشت سیلاب گرفتار نشوند.

پل های نیمه کاره آبنماها

علی جلالی جاسکی فعال سیاسی در این باره می گوید: پل های نیمه کاره  آبنمای روستاهای کوئیک و باغان در محور جاسک به میناب در مواقع بارندگی دچار سیلاب شده و عملا این مسیر بسته می شود.

وی با بیان اینکه جاده بندرجاسک به میناب یکی از جاده های مهم و ترانزیتی و پرتردد است گفت: در مواقع بارندگی مسیر اصلی این شهرستان بخاطر سیلاب رودخانه های کوئیک و بهمدی بسته می شود و مردم ساعت ها برای تردد منتظر می مانند. این معضل را بارها به مسئولین امر گفته ایم اما با گذشت ۶ سال هنوز پل های آبنما تکمیل نشده  به نحوی که تردد حتی  برای موضوعات اورژانسی مثل انتقال بیمار هم عملا ناممکن می شود.