بوستان شهید ستار محمودی در شهرک ولایت آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ابوموسی؛ بوستان جدیدی مزین به نام شهید ستار محمودی از شهدای مدافع حرم در شهرک ولایت احداث گردیده و آماده بهره برداری می باشد. سجاد بهرام پور شهردار ابوموسی در خصوص این بوستان گفت : بوستان شهید ستار محمودی در […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ابوموسی؛ بوستان جدیدی مزین به نام شهید ستار محمودی از شهدای مدافع حرم در شهرک ولایت احداث گردیده و آماده بهره برداری می باشد.

سجاد بهرام پور شهردار ابوموسی در خصوص این بوستان گفت : بوستان شهید ستار محمودی در زمینی به مساحت  تقریبی ۲ هزار متر مربع واقع در شهرک ولایت و در راستای توسعه متوازن، افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، بهبود شاخص‌های سلامت و ایجاد نشاط شهروندی به همت شهرداری ابوموسی احداث گردیده است و به زودی افتتاح خواهد شد و امکاناتی از قبیل برج نوری، فضای سبز ، ست ورزشی و نیمکت سنگی و …. به آن اضافه شده است.

شهردار ابوموسی افزود : در فضای سبز این بوستان ۵۰ اصله نهال مثمر و زینتی شامل نهال‌های توت، جم ، بنجامین، جاتروفا، پلومریا ، فلوس و… کاشته شده است.

بهرام پور گفت: بدون‏ شک یک بوستان تازه تاسیس به همراه امکانات و فضای سبز آن یکی از سرمایه‌های یک شهر است که حفظ آن بدون همکاری شهروندان ناممکن است لذا حفظ و نگهداری آن در گرو مشارکت شهروندان و ساکنین آن محله است و از شهروندان درخواست داریم در این راستا به هر نحو ممکن ما را یاری کنند.