بوستان میدان «امام حسین(ع)» بازسازی و بهسازی شد

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه پنج شهرکرمان، از بهسازی و زیباسازی بوستان میدان «امام حسین(ع)» در چهارراه «فتح آبادان» (شرکت فرش) خبر داد و گفت: مبلمان شهری این پارک در حال بازنگری و بهسازی است. به گزارش کرمان‌آنلاین، علی‌اکبر قطب‌الدینی افزود: این بوستان با اجرای پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، تکمیل روشنایی، اجرای ورودی‌ها و خروجی‌های ویلچررو و اجرای مسیر […]

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه پنج شهرکرمان، از بهسازی و زیباسازی بوستان میدان «امام حسین(ع)» در چهارراه «فتح آبادان» (شرکت فرش) خبر داد و گفت: مبلمان شهری این پارک در حال بازنگری و بهسازی است.
به گزارش کرمان‌آنلاین، علی‌اکبر قطب‌الدینی افزود: این بوستان با اجرای پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، تکمیل روشنایی، اجرای ورودی‌ها و خروجی‌های ویلچررو و اجرای مسیر نابینایان، آماده بهره‌برداری است.
شهردار منطقه پنج شهر کرمان همچنین اصلاح روشنایی میدان «شهدا» (مشتاق) را ازجمله اقدامات ضروری در راستای زیباسازی میدان «شهدا» برشمرد و بیان کرد: میدان «شهدا» در دل بافت تاریخی شهر کرمان قرار دارد و اقدامات لازم برای زیباسازی این میدان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه خیابان «تجلی» نیز در حال بدنه‌سازی است، خاطرنشان کرد: بخشی از کار انجام شده و اقدامات عمرانی دیگر نیز با سرعت درحال انجام است.
قطب‌الدینی افزود: بیش از ۶۰۰۰ متر از جدول‌های محدودۀ منطقه پنج رنگ‌آمیزی شده و ایجاد مسیر ویژۀ افراد دارای معلولیت و نابینایان در پارک «ریاضیات» نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: دراین راستا بخشی از اقدامات انجام شده و بخش دیگر در حال انجام است.