بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعارمدرسه ایمن و جامعه تاب آور در مدرسه دخترانه فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار شد

به گزارش‌ خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری حاجی آباد، مهندس معصومی شهردار حاجی آباد گفت: مانور سراسری زلزله و ایمنی با همکاری امدادگران،آتش نشانی،اورژانس ،آموزش و پروش و بسیج در مدرسه دخترانه فاطمیه شهر حاجی آباد با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور برگزار شد . شهردار حاجی آباد گفت […]

به گزارش‌ خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری حاجی آباد، مهندس معصومی شهردار حاجی آباد گفت: مانور سراسری زلزله و ایمنی با همکاری امدادگران،آتش نشانی،اورژانس ،آموزش و پروش و بسیج در مدرسه دخترانه فاطمیه شهر حاجی آباد با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور برگزار شد .

شهردار حاجی آباد گفت : هدف از برگزاری این مانور،افزایش توان امدادی ارگان های امدادرسان و ارائه آموزش های لازم جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با بحران ها و حوادث طبیعی مانند زلزله است.

مهندس معصومی افزود : در این مانور دانش آموزان با شنیدن صدای آژیر و زنگ زلزله،نحوه پناه گیری صحیح در داخل و خارج کلاس و ساختمان مدرسه در زمان وقوع زلزله ،برپایی اسکان موقت،اطفاء حریق وحمل مصدوم را به صورت عملی تمرین کردند.

گفتنی است در این مانور ۲۰۰ نفر دانش آموز شرکت کردند.