مدیر عامل ایزوایکو؛

بیش از ده فروند کشتی اقیانوس پیما در مجتمع کشتی سازی در حال تعمیر و بازسازی است

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو گفت:بیش ده فروند کشتی اقیانوس بیما در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو در حال تعمیر و بازسازی است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین _  سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هئیت مدیره ایزوایکو در حاشیه برگزاری نخستین دوره ی آموزشی ،،«تولید محتوای موبایلی»که با همکاری روابط عمومی استانداری هرمزگان در محل سالن کنفرانس مجتمع کشتی سازی و فرا ساحل ایزوایکو با حضور کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان  برگزار شد گفت : بیش از ده کشتی اقیانوس پیما در مجتمع ما در حال تعمیر و بازسازی است و ما امروز افتخار می کنیم که بزرگترین مجتمع تولید و تحویل کشتی در خاورمیانه را داریم که این امکانات ما در بعضی جهات در دنیا بی نظیر است.

وی به ظرفیت های بالقوه در تعمیرات کشتی در ایزوایکو اشاره کرد و افزود:امروز میتونم بگویم  ایزوایکو از کشور دبی و عمان جلو افتاده است و از نظر حجم تعمیراتی که در این مجتمع کشتی سازی انجام میشود بیش از۶۰ فروند کشتی بزرگ و کوچک است که در این  مجتمع در حال تعمیر است.

مدیر عامل  ایزوایکو تصریح کرد :خوشبختانه مجتمع کشتی سازی فرا ساحل ایزوایکو امروز به جایی رسیده است که خدمات خودش رو پیش فروش می کند و هرجا ما بتوانیم  زنجیره ی  ارزش ایجاد بکنیم باید برای خدماتی که می توانیم انجام دهیم مشتری داشته باشیم اینگونه به موفق خواهیم شد که این اتفاق رقم خورده است.

ضربی به شناورهای تفریحی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مهرماه سال گذشته یکی از شناور های تفریحی را با ظرفیت ۴۰۰ نفر ،با حضور وزیر صمت افتتاح شد که شناور بسیار مناسبی برای سفرهای دریایی است.

وی یکی از کارهایی مهم را فراهم کردن سفرهای دریایی شبانه دانست و در ادامه گفت : ما خودمان مدلی را در شناور های گردشگری و مسافربری دنبال می کنیم و این را به وزیر گردشگری پیشنهاد دادیم که شرایطی فراهم شود تا سفرهای دریایی شبانه راه اندازی شود  زیرا ما می توانیم شناوری را بسازیم که مسافران ما از بندرعباس با خودرو سوار شناور شوند و در یک جا پارک کنند و در یک اتاق هایی استقرار پیدا کنند و شام را در کشتی صرف کنند و فردا صبح در لنگه و بوشهر پیاده شدند و بقیه سفر را با ماشین و مسیر و جاده را طی کنند این پروژه ها در دنیا انجام شده است و ما در بخش شناورهای تفریحی خوشبختانه تجربه های بسیار خوبی داریم همین امروز مذاکراتی را با شرکت های مسافربری دریایی قراردادهایی برای ساخت کشتی و نوسازی ناوگان دریایی است که پیشنهاد ما شناور های نوع متفاوتی است.

این مقام مسئول در ادامه گفت : نیاز است که ما در گردشگری دریایی بیشتر کار کنیم زیرا هنوز نتوانستیم از دریا و نعمات دریا در راستای تفریحات دریایی و گردشگری استفاده کنیم و نیاز است دولت در این خصوص توجه ویژه کند البته در سال گذشته در وزارت خانه خیلی در این خصوص بحث و گفتگو شد و در همین راستا نیز شرکت هایی خودشان را معرفی می کنند که بتوانند این خدمات را انجام بدهند.

وی در پایان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هفته ی آینده نیز یک رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری در پیش است که حتما باعث رفاه ملی در کشور خواهد شد و بار دیگر همه نشان خواهیم داد که علی رغم تفاوت سلیقه هایی که داریم می توانیم یک انتخاب خوب را داشته باشیم که جای گزینه شهید عزیز ما باشد.