بیش از هشتصد تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر

از راه اندازی سامانه جدید و جامع ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر تاکنون بیش از هشتصد شهروند عزیز با این سامانه تماس تلفنی داشته اند. روح الله عرب مسؤول مرکز پیگیری و پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری گفت: شهروندان عزیز در راستای مشارکت بیشتر در […]

از راه اندازی سامانه جدید و جامع ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر تاکنون بیش از هشتصد شهروند عزیز با این سامانه تماس تلفنی داشته اند.

روح الله عرب مسؤول مرکز پیگیری و پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری گفت: شهروندان عزیز در راستای مشارکت بیشتر در مدیریت شهری و ارائه پیشنهادها و انتقادهای خود بیش از هشتصد تماس تلفنی با این مرکز داشته اند.

وی در ادامه درخواست شهروندان ارجمند را موضوعاتی از قبیل روکش آسفالت،جدول گذاری،جمع آوری زباله، خدمات رسانی مطلوب تر اتوبوس ها و تاکسی ها، نصب و تعمیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی آسیب دیده، تخلفات ساختمانی، فضای سبز و نظافت معابر عنوان نمود.

عرب همچنین گفت: تعدادی از تماس های شهروندان عزیز با سامانه ۱۳۷ مربوط به ارائه خدمات از سوی شهرداری نبوده ولی همکاران در این مرکز آنان را برای ارتباط با ادارات مربوطه راهنمایی نموده اند.

مسؤول مرکز پیگیری و پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: برخی از درخواست های شهروندان ارجمند همانند جمع آوری زباله،نخاله و نظافت شهری در کمترین زمان ممکن ، بعضی از مطالبات آنها همچون روکش آسفالت در بازه زمانی چند روزه و دیگر خواسته های عزیزان شامل احداث بوستان در فرایند چند ماهه انجام می گردد.

وی به راه اندازی نواحی شش گانه شهرداری شاهین شهر اشاره نمود و گفت: مسؤولان مربوطه و مدیران نواحی مذکور با دقت پیگیر درخواست های شهروندان فهیم تا حصول نتیجه هستند.

عرب همچنین گفت: شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن ” چشم شهروندی شاهین شهر ” در شبانه روز پیشنهادها و انتقادهای خود را در سامانه ۱۳۷ بارگزاری نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه شهروندان گرامی از عملکرد سامانه ۱۳۷شهرداری شاهین شهر رضایت نسبی داشته اند اظهار امیدواری نمود به زودی خدماتی در سامانه مذکور راه اندازی می گردد که شهروندان به صورت پیامک از نتیجه تماس خود اطلاع یابند .

منبع خبر