بیش از ۷۴ هزار متربع از معابر شهری بجنورد آسفالت شد

شهردار بجنورد گفت: در چهار ماه امسال ۷۴هزار متر مربع از معابر مرکز استان آسفالت شد. جواد حمیدی شهردار بجنورد افزود: اکیپ‌های عمرانی شهرداری موفق شدند در چهار ماه امسال، ۷۴هزار متر مربع از معابر مرکز استان را تسطیح و آسفالت کنند. وی گفت: تا کنون بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت برای عملیات عمرانی […]

شهردار بجنورد گفت: در چهار ماه امسال ۷۴هزار متر مربع از معابر مرکز استان آسفالت شد.

جواد حمیدی شهردار بجنورد افزود: اکیپ‌های عمرانی شهرداری موفق شدند در چهار ماه امسال، ۷۴هزار متر مربع از معابر مرکز استان را تسطیح و آسفالت کنند.
وی گفت: تا کنون بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت برای عملیات عمرانی لکه گیری، روکش، آسفالت و ترمیم معابرکه از ابتدای سال به طور گسترده در حال انجام است، استفاده شده است.
بخش عمده‌ای از این اقدامات عمرانی با ماشین آلات سنگین و بخش دیگری نیز به کمک نیروی انسانی و ماشین آلات سبک‌تر انجام می‌شود.
شهردار بجنورد با اشاره به اینکه کنده کاری‌های مستمر در سطح معابر توسط دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین رها سازی پساب منازل از مهم‌ترین عوامل تخریب، آسفالت معابر شهری است، افزود: شهرداری بجنورد مجوزی را صادر کرده مبنی بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان ابتدا عملیات شبکه گذاری خود را در معابر اجرایی کند تا پس از آن عملیات لکه گیری و آسفالت شهر انجام شود.

منبع خبر