تامین محیط رایگان برای بانوان کارآفرین در بوستان جوانمردان تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ تهران از فراهم شدن محیطی رایگان برای بانوان کارآفرین در بوستان جوانمردان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حسین هوشیار اظهار داشت: به منظور ایجاد انگیزه و حمایت از تولید کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و تقویت سبد اقتصادی خانواده ها به ویژه بانوان کارآفرین […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ تهران از فراهم شدن محیطی رایگان برای بانوان کارآفرین در بوستان جوانمردان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حسین هوشیار اظهار داشت: به منظور ایجاد انگیزه و حمایت از تولید کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و تقویت سبد اقتصادی خانواده ها به ویژه بانوان کارآفرین قرار است محیطی رایگان برای کسب و کار آنها در بوستان جوانمردان فراهم شود که این محیط در مساحت ۵۰۰ متر مربع دایر شده است.

وی افزود: شهروندان می توانند همه روزه مایحتاج خود را از این بازارچه واقع در ضلع شمالی بوستان جوانمردان تهیه کنند تا کسب و کار بانوان کارآفرین رونق گیرد.

هوشیار ادامه داد: این غرفه به صورت کاملا رایگان در اختیار کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد و خانگی ساکن در منطقه۲۲ قرار داده شده است و این امکان برای شهروندان وجود دارد که کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه از تولید کننده خریداری کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: از همه شهروندان دعوت می شود در راستای حمایت از تولید داخلی به ویژه حمایت از خانواده های کم برخوردار، به جای خرید محصولات وارداتی و بازاری از این بازارچه خرید کنند.

منبع خبر