تامین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید مشهد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهردارمشهد با اشاره به پایان عملیات عمرانی احداث پارکینگ های پروژه مشارکتی میدان شهدا(توحید) گفت: اکنون درحال تامین تجهیزات ایمنی و سیستم های تهویه هوا هستیم. محمد رضا قلندرشریف، دراین خصوص گفت: یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر به ویژه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهردارمشهد با اشاره به پایان عملیات عمرانی احداث پارکینگ های پروژه مشارکتی میدان شهدا(توحید) گفت: اکنون درحال تامین تجهیزات ایمنی و سیستم های تهویه هوا هستیم.

محمد رضا قلندرشریف، دراین خصوص گفت: یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر به ویژه میدان شهدا کمبود فضای پارک خودرو است و برهمین اساس شهردار و شورای اسلامی شهر بر تامین فضای پارک در این محدوده تاکید دارند.

وی افزود: در همین راستا پروژه مشارکتی احداث پارکینگ توحید سال ۹۹ در زمینی به مساحت هفت هزار و ۹۰۰ مترمربع در ابتدای خیابان توحید آغاز شد.

شهردارمشهد با بیان اینکه این پروژه در ۱۷ طبقه طراحی و درحال اجرا است اظهارکرد: از این تعداد هفت طبقه پارکینگ ،طبقه همکف به مساحت پنج هزار متر مربع تجاری و ۹ طبقه نیز مسکونی خواهد بود.

قلندرشریف اضافه کرد: از مجموع هفت طبقه پارکینگ با ظرفیت هزار و ۴۷۰جای پارک، پنج طبقه پارکینگ با ظرفیت هزارو پنجاه جای پارک عمومی و دو طبقه نیز با ظرفیت ۳۵۰ جای پارک اختصاصی خواهد بود.

وی تصریح کرد: عملیات عمرانی پارکینگ های عمومی که در پنج طبقه منفی احداث شده تقریبا تمام شده و در مرحله تامین و نصب تجهیزات ایمنی و تهویه ها قراردارد.

شهردارمشهد با اشاره به اینکه پروژه مشارکتی مسکونی، تجاری، پارکینگ میدان شهدا(توحید) که زمین و پروانه آن را شهرداری مشهد تامین کرده است درمجموع بیش از۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: ارزش ریالی این پروژه بیش از۶۲۴ میلیارد تومان است که ۳۰.۶۶ درصد سهم شهرداری و ۶۹.۳۴ درصد نیز سهم سرمایه گذار است.