تاکید زاکانی بر توسعه خدمات‌رسانی به زائران اربعین نسبت به سنوات گذشته

شهردار تهران در آیین بدرقه موکب‌داران و خادمان اربعین به پایانه‌های مرزی و عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: یک تجربه‌ای از گذشته وجود داشت و امسال مدیریت شهری مبتنی بر تجربیات گذشته، ارائه خدمات را کامل کرد. علیرضا زاکانی در حاشیه آیین بدرقه موکب‌داران و خادمان اربعین به پایانه‌های مرزی و عتبات عالیات، بیان […]

شهردار تهران در آیین بدرقه موکب‌داران و خادمان اربعین به پایانه‌های مرزی و عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: یک تجربه‌ای از گذشته وجود داشت و امسال مدیریت شهری مبتنی بر تجربیات گذشته، ارائه خدمات را کامل کرد.

علیرضا زاکانی در حاشیه آیین بدرقه موکب‌داران و خادمان اربعین به پایانه‌های مرزی و عتبات عالیات، بیان کرد: خدمات متنوعی در حوزه سلامت، ایمنی و امنیت، نظافت و … در مرزهای نجف و مابین مواکب مسیر نجف به کربلا و همچنین کاظمین و سامرا برای زائران پیش بینی شده است.

شهردار تهران، مراسم امروز را سنت حسنه‌ای به عنوان بدرقه زائران دانست و در ادامه اعلام کرد که امیدوار است این سنت حسنه در آینده هم ادامه دار باشد.

زاکانی درباره نقش شهرداری در برگزاری مراسم اربعین امسال گفت: یک تجربه‌ای از گذشته وجود داشت و امسال مدیریت شهری مبتنی بر تجربیات گذشته، ارائه خدمات را کامل کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: البته امسال تنوع خدمت در حوزه حضور در مرزها، خدمات حمل و نقلی، سلامت، آتش نشانی، رفت و روب و نظافت و … توسعه یافته است.

به گزارش شهر بدرقه موکب‌داران اربعین حسینی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با برگزاری مراسم چاووشی خانی انجام شد.
لازم به توضیح است که هزار نفر از خادمان شهرداری تهران از طریق مرز مهران راهی شهرهای کربلا و نجف می شوند و هزار و پانصد نفر نیز در ۵ نقطه مرزی مشغول به خدمات رسانی خواهند شد.

منبع خبر