تاکید شهردار منطقه ۲۲ تهران بر افزایش خدمات رسانی به شهروندان با تکریم کارمندان

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه تکریم از کارمندان موجب بالا رفتن خدمات رسانی به شهروندان می شود، گفت: تلاش شده برای رفاه حال کارمندان این منطقه در این مدت کوتاه اقدامات گسترده رفاهی به همت معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه انجام شود و این خدمات همچنان ادامه دار خواهد بود. […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه تکریم از کارمندان موجب بالا رفتن خدمات رسانی به شهروندان می شود، گفت: تلاش شده برای رفاه حال کارمندان این منطقه در این مدت کوتاه اقدامات گسترده رفاهی به همت معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه انجام شود و این خدمات همچنان ادامه دار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری منطقه با حضور رضا قهرمانی مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، وحیدرضا محمدی شهردار این منطقه، معاونان شهردار منطقه، شهرداران نواحی و مدیران اجرای در سالن ستاد بحران منطقه برگزار شد.

در این مراسم محمدی اظهار داشت: منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق شهر تهران است که به دلیل حجم بالای فعالیت و در حال توسعه قرار داشتن در چند سال اخیر از چهارشهرداری ناحیه به شش شهرداری ناحیه تبدیل شده است؛ اما مشکلاتی در حوزه سرمایه انسانی وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ نفر در شهرداری این منطقه به صورت نیروهای رسمی و قراردادی مشغول به فعالیت هستند که به دلیل وسعت منطقه و حاشیه ای بودن منطقه نیازمند بازنگری ساختاری سازمان و افزایش پست برای کارکنان می باشد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران در این مراسم گفت: یکی از ارزیابی های خوبی که از منطقه ۲۲ صورت گرفته میزان همدلی بین کارمندان است و این همدلی بالا رفتن ضریب کاری و نهایتا خدمات رسانی به شهروندان را به دنبال خواهد آورد.

قهرمانی افزود:به تازگی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران از شهرداری های مناطق ارزیابی کرده است و این ارزیابی ها در سطح شهرداری نواحی نیز صورت خواهد گرفت.

قهرمانی ادامه داد: موضوع معیشت و حقوق کارکنان شهرداری تهران به شکل ویژه از سوی معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران مورد پیگیری قرار گرفته است تا کمک به معیشت همکاران مان صورت گیرد.

شهرام پاشایی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه نیز در این مراسم گفت: در طول یک سال اخیر بیش از ۳۰ قرارداد رفاهی برای کارکنان در نظر گرفته شده است و باتوجه به اینکه شهردار تهران نیز توجه ویژه ای به موضوع ورزش کارکنان دارد مراکزی برای ورزش و تفریح کارکنان در برخی از مراکز فراهم شده است.

در پایان این مراسم از ۱۴ نفر از کارکنان دارای عملکرد برتر شهرداری منطقه و منتخبین جشنواره شهید رجایی تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر