تاکید شورای شهر قشم بر حمایت از گروه‌های هنری افتخارآفرین

رئیس شورای اسلامی شهر قشم بر لزوم حمایت همه جانبه از گروه‌های هنری افتخارآفرین تاکید کرد و گفت: گروه هنری «فجر» راه یافته به جشنواره سراسری تئاتر بسیج یکی از این گروه‌های هنری است. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان قشم […]

رئیس شورای اسلامی شهر قشم بر لزوم حمایت همه جانبه از گروه‌های هنری افتخارآفرین تاکید کرد و گفت: گروه هنری «فجر» راه یافته به جشنواره سراسری تئاتر بسیج یکی از این گروه‌های هنری است.
به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان قشم امروز با رئیس شورای اسلامی شهر قشم دیدار و گفتگو کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قشم در این دیدار بر لزوم حمایت همه جانبه از گروه های هنری افتخار آفرین بویژه در حوزه ارزش های اسلامی تاکید و تصریح کرد: شورای شهر قشم همواره حامی هنرمندان خواهد بود.
حبیب بازماندگان قشمی افزود: بسط و توسعه هنر فاخر، ارزشمند و تاثیرگذار تئاتر و نیز پرورش نیروهای هنرمند متعهد و متخصص در حوزه هنری مهمترین هدف از این حمایت ها است.
وی تصریح کرد: در همین راستا گروه هنری «فجر» راه یافته به جشنواره سراسری تئاتر بسیج سودای عشق از سوی شورا و شهرداری قشم متناسب با منابع مالی موجود حمایت خواهد شد.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان قشم نیز در این دیدار گفت: گروه هنری فجر با نمایش «لاک پشت‌ها زیر زمین نفس می‌کشند» به کارگردانی کمیل جعفری هنرمند نام آشنای جزیره قشم و استان هرمزگان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه یافته است.
رضا گلستانی خاطرنشان کرد: این گروه هنری جهت شرکت در جشنواره از ۲۰ الی ۲۴ دیماه عازم مشهد مقدس است و حمایت مسئولان می تواند در ثبت افتخار برای هرمزگان و قشم مثمر ثمر باشد.