تاکید معاون وزیر کشور بر نقش رسانه‌ها در ایمنی جاده‌ای

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: اطلاع رسانی مستمر و همه‌جانبه با هدف ارتقای رعایت ایمنی جاده‌ای، گام موثری در کاهش حوادث سفر‌های نوروزی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در نشست شورای عالی ترافیک در وزارت کشور افزود: پیش‌بینی‌ها از افزایش حجم سفر در […]

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: اطلاع رسانی مستمر و همه‌جانبه با هدف ارتقای رعایت ایمنی جاده‌ای، گام موثری در کاهش حوادث سفر‌های نوروزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در نشست شورای عالی ترافیک در وزارت کشور افزود: پیش‌بینی‌ها از افزایش حجم سفر در نوروز امسال حکایت دارد.
وی با بیان اینکه نیازمند نظارت‌های هدفمند‌ در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای هستیم، ادامه داد: ارتقای اطلاع‌رسانی با محوریت صدا و سیما ضرورتی جدی است و باید برای رعایت ایمنی جاده‌ای، جریان‌سازی رسانه‌ای شکل گیرد.
معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور، تصریح کرد: تشدید نظارت‌های میدانی و دوربینی در این مکان‌ها می‌تواند نقش موثری در کاهش فوتی‌ها و آسیب‌دیدگان ایفا کند.
آقای جمالی‌نژاد از پیش‌بینی افزایش سفر و مراجعه به هتل و مهمانسراهای کشور در نوروز سخن گفت و افزود: همین دلیل، به اطلاع‌رسانی همه جانبه درباره رعایت ایمنی جاده‌ای نیاز داریم تا نوروزی با کمترین حوادث و آسیب‌دیدگان جاده‌ای داشته باشیم.