تبدیل روددره فرحزاد به یکی از بزرگ ترین اماکن تفریحی و توریستی تهران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدملت و مشارکت های اجتماعی در جلسه رسیدگی به وضعیت رود دره فرحزاد که با حضور امین توکلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲ و ۵ برگزار شد، گفت: رود دره فرحزاد به یکی از بزرگ ترین اماکن تفریحی و توریسی تهران تبدیل […]

مدیرعامل سازمان رفاه، خدملت و مشارکت های اجتماعی در جلسه رسیدگی به وضعیت رود دره فرحزاد که با حضور امین توکلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲ و ۵ برگزار شد، گفت: رود دره فرحزاد به یکی از بزرگ ترین اماکن تفریحی و توریسی تهران تبدیل می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت هلی اجاماعی؛ برنامه بازدید از آخرین وضعیت ساماندهی و طرح ژینایی روددره فرخزاد صبح امروز با حضور دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران، مهندس شریفی شهردار منطقه۵، مهندس صالحی شهردار منطقه۲ و تنی چند از معاونین و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۵ برگزار شد.
در این بازدید ابتدا احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران صحبت هایی را پیرامون آخرین موضوعات اجتماعی در رود دره فرحزاد مطرح کرد.
احمدی صدر در ابتدای جلسه گفت : دره فرحزاد به همت قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران و هم افزایی همه اعضاء امروز پس از سالیان سال، عاری از معتادان متجاهر شده است.
وی افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگ مردم در این منطقه مرتفع شده است اما لازم است با مشارکت و همیاری و هم افزایی هرچه بیشتر سایر معاونت های شهرداری تهران، این رود دره تبدیل به یکی از بزرگترین اماکن تفریحی و توریستی و نشاط افرین برای شهروندان تهرانی و میهمانان عزیزمان از سراسر کشور باشد .
سپس شهرداران مناطق ۲ و ۵ پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی طرح روددره توضیحاتی را ارایه دادند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز راهکارهایی را پیرامون حل برخی مشکلات حقوقی طرح رو داره فرحزاد مطرح کردند .
امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته برای ساماندهی طرح روددره فرحزاد، نکات مورد نظر خود را اعلام و بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح تاکید کرد.

منبع خبر