تجلیل شهردار تبریز از نخبه علمی و پژوهشی کشور

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در پنجمین جلسه دور دوم قرار خدمت به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی لر عضو شورای اسلامی شهر تبریز و حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ با حضور در منزل علی بهاری از وی تجلیل کرد. علی بهاری یکی از جوانان خوش فکر تبریزی است که در زمینه فناوری […]

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در پنجمین جلسه دور دوم قرار خدمت به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی لر عضو شورای اسلامی شهر تبریز و حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ با حضور در منزل علی بهاری از وی تجلیل کرد.
علی بهاری یکی از جوانان خوش فکر تبریزی است که در زمینه فناوری های نوین و اختراعات چندین مدال در جشنواره های مختلف کشوری و بین الملی کسب کرده است
این نخبه و پژوهشگر علمی همچنین در مسابقات اختراعات کشورهای آلمان و سوئیس، مالزی برای کشور مان مدال به ارمغان آورده است. همچنین دریافت لوح تقدیر ویژه نخبگان از سازمان علمی و پژوهشی و فناوری سپاه عاشورای استان از دیگر افتخارات شهروند پژوهشگر تبریزی است.
یعقوب هوشیار در این دیدار اظهار کرد: پتانسیل علمی موجود و سرمایه های اجتماعی فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه شهر تبریزهستند. شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام تجلیل از نخبگان در کنار خانواده معظم شهدا است.
وی در این باره افزود: یک روز در هفته را برای دیدار و تجلیل از نخبگان، صاحبان ایده و تفکر و اندیشه اختصاص داده ایم.
گفتنی است شهرداری تبریز برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف است و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه های مدیریتی را بررسی و از توان بالقوه نخبگان تبریز استفاده خواهد کرد.

منبع خبر