تجهیز ناوگان موتوری شهرداری بندر دیر به دو خودرو جدید

شهردار بندر دیر در استان بوشهر از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری بندر دیر به دو خودرو جدید در واحدهای آتش نشانی و خدمات این نهاد خبر داد. علی ابراهیمی شهردار بندر دیر در این باره به خبرنگار«شهرداران آنلاین» گفت: در ادامه تجهیز شهرداری بندر دیر به تجهیزات بروز ومورد نیاز برای شهرداری و سازمان آتش […]

شهردار بندر دیر در استان بوشهر از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری بندر دیر به دو خودرو جدید در واحدهای آتش نشانی و خدمات این نهاد خبر داد.

علی ابراهیمی شهردار بندر دیر در این باره به خبرنگار«شهرداران آنلاین» گفت: در ادامه تجهیز شهرداری بندر دیر به تجهیزات بروز ومورد نیاز برای شهرداری و سازمان آتش نشانی، این شهرداری اقدام به خرید دو دستگاه خودرو شامل یکدستگاه خودروی پیشرو آتش نشانی ویکدستگاه خودروی حمل زباله کرده است.

وی گفت: برای تجهیز شهرداری بندر دیر به این دو خودرو خدمات رسان مبلع ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است؛بندر دیر مرکز شهرستان دیر است و در جنوب استان بوشهر واقع شده است. شهری بندری و زیبا که با شهر بوشهر مرکز استان ۲۰۸ کیلومتر فاصله دارد. دیر عنوان بزرگترین بندر صیادی ایران را دارد. سه اسکله اصلی این بندر وظیفه تامین کردن ماهی و میگو برای داخل و صادرات آن به خارج از کشور را بر عهده دارند.

منبع خبر