تحقق مطالبه ۱۵ ساله شهروندان محله خاتم الانبیا(ص) با بازگشایی انتهای خیابان امین مشهد

شهردار منطقه ۱۰ مشهد از تحقق مطالبه ۱۵ ساله شهروندان محله خاتم الانبیا (ص) با بازگشایی انتهای خیابان امین این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، “سعید اکبریان” با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای مطالبه ۱۵ ساله شهروندان مبنی بر بازگشایی انتهای خیابان امین، شهرداری منطقه ۱۰ پس از پیگیری های فراوان، املاک […]

شهردار منطقه ۱۰ مشهد از تحقق مطالبه ۱۵ ساله شهروندان محله خاتم الانبیا (ص) با بازگشایی انتهای خیابان امین این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، “سعید اکبریان” با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای مطالبه ۱۵ ساله شهروندان مبنی بر بازگشایی انتهای خیابان امین، شهرداری منطقه ۱۰ پس از پیگیری های فراوان، املاک در مسیر را تملک کرد.
وی بیان کرد: این پروژه بعد از مذاکره با مالکان و انجام توافق، به متراژ ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط این منطقه خریداری شد.
شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: به منظور افزایش رفاه و آسایش شهروندان، پس از عملیات تخریب دو ملک فوق جهت بازگشایی خیابان، اقدامات عمرانی نظیر جدول گذاری، خیابان کشی و آسفالت به زودی آغاز می شود.
اکبریان خاطرنشان کرد: بازگشایی انتهای خیابان امین و اتصال آن به گلریز هفت، اقدامی در جهت افزایش امنیت این مکان، رفع مشکل ترافیکی محدوده و رضایتمندی شهروندان محله خاتم الانبیا(ص) است.

منبع خبر