تحقق ۱۴۵درصدی بودجه شهرداری لوندویل

شهردار لوندویل گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری لوندویل ۸۰ میلیارد ریال بود که ۱۴۵ درصد محقق شده است. نعمت یاورپور اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری لوندویل ۸۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت و تا مبلغ یکصد و ۱۶ میلیارد ریال، حدود ۱۴۵ […]

شهردار لوندویل گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری لوندویل ۸۰ میلیارد ریال بود که ۱۴۵ درصد محقق شده است.

نعمت یاورپور اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری لوندویل ۸۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت و تا مبلغ یکصد و ۱۶ میلیارد ریال، حدود ۱۴۵ درصد محقق شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری لوندویل با رقم ۱۲۰ میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر مصوب شده است که ۶۰ درصد بودجه به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و براساس پیش‌بینی این بودجه ۱۳۰ درصد محقق خواهد شد.

شهردار لوندویل با بیان اینکه شهرداری این شهر همانند شهرداری آستارا درآمد پایداری ندارد، خاطرنشان کرد: علی‌رغم بودجه و امکانات اندکی که شهرداری لوندویل دارد، مدیریت شهری پروژه‌های خوبی را در مدت هفت ماه گذشته در سطح شهر اجرا کرده است.

یاورپور تصریح کرد: طی این مدت آسفالت ۹ هزار مترمربع از معابر شهر با بودجه ۳۰ میلیارد ریال، تجهیز فرهنگسرای شهرداری با هزینه ۱۰ میلیارد ریال، انجام رفیوژه میانی در خیابان آبشار، جدول‌کاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی، پازل‌کاری، موزائیک‌فرش و شن‌ریزی در سطح شهر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با گرم شدن هوا، طرح ساحلی لوندویل بازگشایی شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی در ساحل اجرا می‌شود.

شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

منبع خبر