تحقق ۳۷ درصدی بودجه شهرداری تربت‌حیدریه

شهردار تربت حیدریه میزان بودجه مصوب امسال این نهاد را ۳۴۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۷ درصد این بودجه محقق شده است. وحید فرخ تبار افزود: امسال موفق شدیم با کمک و پشتیبانی دولت به کلیه تعهدات خود مبنی بر تکمیل آسفالت ۱۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری با هزینه کرد از قرار […]

شهردار تربت حیدریه میزان بودجه مصوب امسال این نهاد را ۳۴۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۷ درصد این بودجه محقق شده است.
وحید فرخ تبار افزود: امسال موفق شدیم با کمک و پشتیبانی دولت به کلیه تعهدات خود مبنی بر تکمیل آسفالت ۱۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری با هزینه کرد از قرار هر مترمربع ۱۷۰ هزار تومان، جامه عمل بپوشانیم.
وی بیان کرد: در چند سال اخیر بهبود شرایط آسفالت معابر، یکی از خواسته های به حق شهروندان این خطه بوده است، بنابراین بر خود لازم دانستیم کلیه موافقتنامه های شهرداری با محلات که از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۰ معطل مانده بود را عملیاتی کنیم.
شهردار تربت حیدریه افزود: از آنجا که یکی از دغدغه های مردم و مسوولان، اصلاح هندسی و زیباسازی ورودی شهر از مسیر مشهد بود، لذا تفاهم نامه ای در این زمینه به امضا رسید تا بدین ترتیب ۱۶۶ دستگاه کامیون برای انجام عملیات خاکریزی بلوار امام رضا(ع) حد فاصل روستای منظر تا ورودی مشهد و در ادامه تا میدان ورودی شهر در اختیار دولت قرار گیرد.
فرخ تبار تصریح کرد: البته از آنجا که این گروه صنعتی در بخش بایگ مستقر و از حیث وظایف اجتماعی تنها به شهرداری آن بخش تعهد اخلاقی داشت، ما نیز متعهد شدیم مراحل پخت، حمل و پخش آسفالت را برای بایگ تامین کنیم.
شهردار تربت حیدریه در ادامه گفت: میزان درآمد شهرداری تربت حیدریه طی سال جاری تاکنون ۱۲۷ میلیارد تومان و میزان طلب از دستگاه های دولتی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به نقش اعتماد شهروندان و احساس رضایت از خدمات رسانی تصریح کرد: میزان مشارکت در محله های کمتر برخوردار در پرداخت هزینه های شهروندی و به خصوص آسفالت به مراتب از محله های برخوردار بیشتر و لذا نگاه ما بیشتر به سمت عمران و آبادانی این محلات متمرکز است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

منبع خبر