تخریب ۲ سازه غیر مجاز در شهرستان کوهدشت

شهردار کوهدشت گفت: دو سازه غیر مجاز در انتهای بلوار مالک اشتر با حکم قضایی و بر اساس ماده صد قانون شهرداری‌ها، توسط پلیس ساختمانی شهرداری تخریب شد. کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با پیگیری نهادهای امنیتی و در اقدامی انقلابی، شهرداری کوهدشت با هماهنگی دادستان شهرستان، دو سازه که به صورت غیر مجاز و […]

شهردار کوهدشت گفت: دو سازه غیر مجاز در انتهای بلوار مالک اشتر با حکم قضایی و بر اساس ماده صد قانون شهرداری‌ها، توسط پلیس ساختمانی شهرداری تخریب شد.

کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با پیگیری نهادهای امنیتی و در اقدامی انقلابی، شهرداری کوهدشت با هماهنگی دادستان شهرستان، دو سازه که به صورت غیر مجاز و بدون مراجعه به شهرداری در حریم رودخانه و در کاربری مغایر با اصول شهرسازی احداث شده بود را تخریب کرد.

وی افزود: این اقدام می‌تواند هشداری به تمام کسانی باشد که بدون در نظر داشتن قوانین اقدام به ساخت وسازهای غیر مجاز می‌کنند.

شهردار کوهدشت خاطرنشان کرد: با فراخوان اعضای شورای معاونان، موضوع سازه‌های غیر مجاز در حریم رودخانه که حکم تخریب آن قبلاً در کمیسیون ماده صد صادر شده بود، در جلسه مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.

تیموری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کلیه امکانات و بدون حاشیه تخریب سازه‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلف در حوزه شهرسازی برخورد شدید خواهد شد، از همه شهروندان خواست تا ساخت‌وسازهای غیر مجاز را سریعاً به این شهرداری اطلاع دهند.

منبع خبر