تخصیص اعتبار ۱۵میلیارد ریالی برای پارک کوهپایه لنده

شهردارلنده از تامین اعتبار۱۵میلیارد ریالی معاون عمرانی استانداری برای ساماندهی پارک کوهپایه شهرداری این شهرخبرداد. سلمان رنجبر در راستای توسعه فراگیر بخش های مختلف شهری و به منظور ارائه خدمات متنوع به شهروندان لنده ای شهرداری لنده برنامه های خوبی را آغاز کرده است. شهردار لنده گفت: در همین راستای ابتدا بحث لکه گیری چاله […]

شهردارلنده از تامین اعتبار۱۵میلیارد ریالی معاون عمرانی استانداری برای ساماندهی پارک کوهپایه شهرداری این شهرخبرداد.

سلمان رنجبر در راستای توسعه فراگیر بخش های مختلف شهری و به منظور ارائه خدمات متنوع به شهروندان لنده ای شهرداری لنده برنامه های خوبی را آغاز کرده است.

شهردار لنده گفت: در همین راستای ابتدا بحث لکه گیری چاله چوله های شهری با راه اندازی کارخانه آسفالت را راه اندازی و عملیات لکه گیری آسفالت و در آینده نزدیک نیز بحث آسفالت معابر و خیابان ها نیز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی است.

وی تاکیدکرد: در سفر هفته گذشته معاون عمرانی استاندار به شهرستان لنده بحث ساماندهی پارک کوهپایه شهرداری مورد بازدید وی و مجموعه همکاران قرار گرفت که مصوباتی خوبی نیز به همراه داشته است.

رنجبر گفت: در این بازدید مقرر شد که مبلغ ۱۵میلیاد ریال از محل اعتبارات عمرانی استان و شهرداری برای ساماندهی و بهسازی پارک کوهپایه شهرداری تخصیص یابد.

شهردار لنده گفت: شهردار لنده در گام اول با فراخوان صورت گرفته عملیات بهسازی پارک کوهپایه را شروع کرد که در طرح جدید یک رویکرد توسعه محورانه برای رفاه حال شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک نیز خبرهای خوبی در حوزه توسعه خدمات عمومی، عمرانی، توسعه فضای سبز شهری و سایر مباحث با همکاری شورای شهر لنده در پیش خواهد که اطلاع رسانی جامع از طریق رسانه ها حتما در دستور کار است.

منبع خبر