تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی در مهاباد اجرایی شد

شهردار مهاباد گفت: شهروندان از فرصتی که برای پرداخت عوارض شهری با تخفیف ۲۰ درصدی به آنان اعطا شده است، استفاده کنند. باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد– بابک رستم پور گفت: به مناسبت دهه فجر و با درخواست شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر مهاباد و تأییدیه آن از سوی کمیته تطبیق فرمانداری، با اعمال کاهش ۲۰ […]

شهردار مهاباد گفت: شهروندان از فرصتی که برای پرداخت عوارض شهری با تخفیف ۲۰ درصدی به آنان اعطا شده است، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد– بابک رستم پور گفت: به مناسبت دهه فجر و با درخواست شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر مهاباد و تأییدیه آن از سوی کمیته تطبیق فرمانداری، با اعمال کاهش ۲۰ درصدی بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰، تمام هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی و عوارض نوسازی و کسب و پیشه موافقت و مورد تصویب قرار گرفت.
وی گفت: شهروندان مهابادی تا پایان سال جاری فرصت دارند ضمن مراجعه به شهرداری از مزایا این تخفیف بهره‌مند شوند.
شهردار مهاباد گفت: با اتمام این زمان امکان تمدید آن وجود ندارد لذا شهروندان از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
رستم پور گفت: عوارض یکی از مهمترین درآمد‌های شهرداری‌ها است که از محل آن برای عمران و آبادانی سطح شهر هزینه شده و هرچه مشارکت شهروندان بیشتر باشد، خدمات بیشتر و مطلوب تری می‌توانند به شهر و شهروندان ارائه کرد.
شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.
منبع خبر