تدارک بیش از ۴۵ ویژه برنامه برای جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای۴۵ ویژه برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر در این محدوده شهر تهران خبرداد. حامد خداوردی با اشاره به آغاز ایام الله دهه مبارک به تشریح برنامه های فرهنگی این […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای۴۵ ویژه برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر در این محدوده شهر تهران خبرداد.

حامد خداوردی با اشاره به آغاز ایام الله دهه مبارک به تشریح برنامه های فرهنگی این ایام در منطقه گفت: از آغاز دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی متنوعی در دست اقدام از جمله برگزاری جشن ها،کاروان شادی،مسابقات فرهنگی،فضاسازی تبلیغاتی،بازدید از موزه ها،غباروبی گلزار شهداء،دیدار با خانواده معظم شهداء،و.. قرار دارد که این برنامه ها با استفاده از ظرفیت های فرهنگی موجود در محلات و منطقه برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن عید سعید مبعث در این ایام ویژه برنامه های شاد و مفرحی ویژه شهروندان ماننده راه اندازی کاروان شادی و اجرای برنامه‌های گروه سرود، مسابقه،کودک و نوجوان ،استیج فرهنگی و…نیز برگزار می شود.

خداوردی ادامه داد:در شب بیست و دوم بهمن ماه نیز گلبانگ الله اکبر نیز از ساختمان ها،معابر و اماکن نیز همراه با اجرای نورافشانی انجام می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان شد: در روز بیست و دوم بهمن ماه نیز در میدان آزادی پردیس فرهنگی و هنری همراه با برپایی استیج نیز آماده خدمت رسانی به شهروندان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن هستیم.

منبع خبر