تداوم کار «فقیه» در شهرداری جویبار/تلاش برای کار بهبود اوضاع شهری

محمدحسین فقیه شهردار جویبار در جلسه علنی شورای شهر پس از طرح ۲۵ سوال اعضای شورای شهر جویبار و پاسخ شهردار به سوالات شورا، درخواست استعفا از این سمت را پس از هفت ماه تصدی داد اما به دلیل موافقت نکردن شورا با تقاضای استعفای شهردار وی در این سمت ماندنی شد. در این زمینه […]

محمدحسین فقیه شهردار جویبار در جلسه علنی شورای شهر پس از طرح ۲۵ سوال اعضای شورای شهر جویبار و پاسخ شهردار به سوالات شورا، درخواست استعفا از این سمت را پس از هفت ماه تصدی داد اما به دلیل موافقت نکردن شورا با تقاضای استعفای شهردار وی در این سمت ماندنی شد.

در این زمینه محمدحسین فقیه شهردار جویبار امروز اظهار کرد: موضوع استعفا به این دلیل بوده که مدتی از فضای پژوهشی و علمی در دانشگاه دور بودم و فرصتی ایجاد شد تا بتوانم در آن حوزه توفیق یافته و فعالیت‌های گذشته‌مان را که بر زمین مانده بود به اتمام برسانم به همین دلیل استعفانامه‌ای تقدیم اعضای شورا  شد اما دوستان با این مسأله موافقت نکردند.

وی با تشکر از محبت مردم، مسؤولان و اعضای شورای شهر شهر جویبار برای تداوم کار گفت: حقیقتاً نظر مردم را بر نظر خودمان ترجیح دادم و آمدم تا بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای مردم جویبار باشم.

شهردار جویبار با بیان اینکه وضعیت شهرداری جویبار با وضعیت کنونی، شرایط نسبتا مطلوبی است، اضافه کرد: بستر اقدامات موثر و فعالیت‌های متعدد خصوصاً در حوزه عمرانی که در شهر جویبار طی سال‌های متمادی روی زمین باقیمانده و معوقات متعدد و مطالبات انباشته شده‌ای در حوزه عمرانی وجود دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  با توجه به بودجه سال جاری و عقد پیمان‌هایی که با قراردادهای متعدد با پیمانکاران انجام شده، بستر انجام پاسخ این مطالبات در مجموعه شهرداری وجود دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نقص‌ها را بهبود دهیم و نقاط ضعف را تبدیل به قوت کنیم ،گفت: طی مدت ۷ ماه تصدی شهرداری جویبار توانستیم بدهی‌های شهرداری را سر و سامان اساسی داده و به تعهدات معوق مالی پای‌بند باشیم.

شهردار جویبار با اشاره به آسفالت کوچه‌های مشارکتی که در سال‌های گذشته انباشت شده بود، در دستور کار است، افزود: تا به امروز به جز دو کوچه از مجموع کوچه‌های مشارکتی که در تعهد شهرداری بوده، انجام شده و عملاً  یک فضای خوب و ثبات نسبی و انضباط مالی در شهرداری جویبار حاکم شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه با همه گرفتاری‌ها و مشکلات و محدودیت‌هایی که امروزه کشور با آن روبه‌رو است، گفت: در حوزه عمرانی اقدامات با  مشکلات و بحران زیادی روبرو است ولی توکل‌مان به خداست که بتوانیم در این مسیر خدمت‌گزار صادقی برای مردم باشیم و بتوانیم بخشی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشته را مرتفع کنیم.

فقیه در پایان گفت: با اقدامات موثر و همراهی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر و همه دستگاه‌ها و نهادها بتوانیم یک مسیر مطلوب و آینده خوبی را برای مردم جویبار در حوزه مدیریت شهری رقم بزنیم.

منبع خبر