ترافیک؛ چالش پیش‌ روی کاشان

شهردار کاشان با اشاره به ترافیک سنگین شهر، مهم‌ترین چالش سال ۱۴۰۰ شهرداری را کاهش ترافیک در سطح شهر دانست. حسن بخشنده‌امنیه اظهار کرد: کاهش ترافیک از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است؛ در دوره جدید مدیریت شهری به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شده است و در راستای حل این معضل تلاش می‌کنیم. وی افزود: […]

شهردار کاشان با اشاره به ترافیک سنگین شهر، مهم‌ترین چالش سال ۱۴۰۰ شهرداری را کاهش ترافیک در سطح شهر دانست.

حسن بخشنده‌امنیه اظهار کرد: کاهش ترافیک از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است؛ در دوره جدید مدیریت شهری به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شده است و در راستای حل این معضل تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ابر پروژه زیرگذر شهر در راستای کاهش بار ترافیکی شهر نقش اساسی داشته است و با پیگیری‌های مستمر در روند سرعت هر چه این طرح عظیم پیگیر هستیم.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: تمرکز زدایی و اجرای طرح دهکده سلامت یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال آینده است که به رفع معضل ترافیکی کاشان کمک شایانی می‌کند.

بخشنده‌امنیه، به تمهیدات مختلف ترافیکی برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و گردشگران اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ‌های شهری از جمله اقداماتی است که به منظور کاهش بار ترافیکی شهر باید مدنظر باشد.

ترافیک؛ چالش پیش‌ روی کاشان

وی تعریض خیابان‌های مرکزی را راهکار دیگر کاهش بار ترافیکی دانست و افزود: در راستای کاهش معضل ترافیک از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و با توجه به نظر کارشناسانه در این مهم گام برمی‌داریم.

منبع خبر