تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه محله‌ای در منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، در راستای اجرا و تسریع در پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۲۲، معاون فنی و عمرانی منطقه از احداث معبر تریتیوم خبر داد. رضا ایرانشاهی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های توسعه محلی در سال جاری به شکل ویژه دنبال […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، در راستای اجرا و تسریع در پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۲۲، معاون فنی و عمرانی منطقه از احداث معبر تریتیوم خبر داد.

رضا ایرانشاهی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های توسعه محلی در سال جاری به شکل ویژه دنبال می شود، گفت: در راستای تسهیل در دسترسی شهروندان و همچنین نظر کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه، عملیات احداث معبر تریتیوم مورد اجرا قرار گرفت.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی در منطقه ۲۲ به پیاده روسازی، معبر سازی و بهسازی معابر محلی پرداخته می شود در همین راستا عملیات احداث و همچنین تراش و روکش آسفالت معابر محدوده به صورت مکانیزه و با شتاب بیشتری نسبت به گذشته و با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ساکن منطقه انجام می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ادامه داد: به دلیل شکل گیری شهرک های مسکونی جدیدالاحداث در منطقه ۲۲ و به دنبال آن سکونت ساکنین در این شهرک ها بخصوص در قسمت های غربی منطقه معبرسازی در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه قرار دارد.
ایرانشاهی یادآور شد: احداث معبر تریتیوم طی مدت کمتر از چهار روز و با بکارگیری یک هزار و ۱۴۴ تن آسفالت صورت گرفت.