تسریع در حل مشکلات شهروندان در برنامه ملاقات مردمی با شهردار میناب

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان جلسه ملاقات عمومی با شهردار میناب امروز سه شنبه ۱۲دیماه ۱۴۰۲برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میناب ، با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار با حضور […]

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان جلسه ملاقات عمومی با شهردار میناب امروز سه شنبه ۱۲دیماه ۱۴۰۲برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میناب ، با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار با حضور رئیس شورای اسلامی شهر جناب آقای سید موسی هاشم نسب در دفتر شهردار برگزار و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با حبیب اله سهرابی به بیان مشکلات خود پرداختند.
شهردار میناب ضمن بررسی و ارائه رهنمودهای لازم ، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر نمود.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی هفتگی شهردار با شهروندان در راستای رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری روزهای سه شنبه هر هفته در محل دفتر شهردار برگزار می شود.