تسطیح و پاکسازی زمین های رهاشده اطراف بزرگراه شهیدخرازی تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه چهار منطقه۲۲ گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان، جلوگیری از انباشت نخاله های ساختمانی و تسهیل در تردد شهروندان پاکسازی و تسطیح زمین های بایر در محدوده ،بزرگراه شهید خرازی انجام شده است. محسن […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه چهار منطقه۲۲ گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات عمومی به شهروندان، جلوگیری از انباشت نخاله های ساختمانی و تسهیل در تردد شهروندان پاکسازی و تسطیح زمین های بایر در محدوده ،بزرگراه شهید خرازی انجام شده است.
محسن زرین با بیان اینکه اصلاح اراضی بایر موجب جلوگیری از تجمع زباله وحیوانات موذی، حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزگیی محل زندگی شهروندان را بدنبال خواهد داشت، گفت: به دلیل اینکه دپوی زباله و خاک و نخاله در زمین های بلاصاحب و بایر موجب پیدایش حیوانات موذی و ایجاد آلودگی زیست محیطی می شود، پاکسازی زمین‌های بایر و رها شده در دستور کار نواحی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: پیش از آغاز تسطیح، زباله ها و نخاله های موجود جمع آوری و سپس این اراضی تسطیح شد.
زرین افزود: این اقدام به منظور حفظ بهداشت، زیباسازی منظر شهری، تسهیل در تردد شهروندان و ایجاد نقش پیشگیرانه جهت جلوگیری از انباشت نخاله های جدید بر روی مقادیر قبلی صورت می گیرد.