تشکیل جلسه کارگروه عمران شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، کارگروه عمران شهرداری با حضور شهردار ، معاون و مدیران شهری و پیمانکاران برگزار شد . دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای این کار گروه ، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و عید مبعث رسول اکرم ص را تبریک […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، کارگروه عمران شهرداری با حضور شهردار ، معاون و مدیران شهری و پیمانکاران برگزار شد .

دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای این کار گروه ، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و عید مبعث رسول اکرم ص را تبریک گفت. وی در ادامه از مدیران و کارگران زحمتکش شهرداری که با همت مضاعف و همکاری بین مجموعه ها ، در راستای زیبا سازی شهری و ساخت مجتمع رفاهی تفریحی جنت تلاش نمودند قدردانی کرد.

در ادامه در خصوص پروژه های عمرانی در حال اجرا از جمله احداث بوستان در خیابان گلستان و سجاد ، احداث گلخانه تولیدات گیاهی ، اجرای المان میدان یاقوت سرخ، اجرای المان میدان قهستان بزرگ، اجرای المان میدان شهدا، اجرای کنار گذر بلوار امام رضا ع و …. بحث و تبادل نظر شد و شهردار با توجه به ماه پایانی سال خواستار تسریع درانجام فعالیت های عمرانی شهرداری شد.