تشکیل کارگروه دفع سیلاب‌های شهری در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: کارگروه دفع سیلاب‌های شهری در منطقه ۱۳ با حضور نمایندگان شهرهای همجوار تشکیل شد. جواد کشانی با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل زمستان و بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی روش‌های کنترل و دفع سیلاب‌های شهری مورد نیاز خواهد بود، اظهار کرد: با حضور نمایندگان شهرداری‌های شهرهای همجوار با منطقه […]

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: کارگروه دفع سیلاب‌های شهری در منطقه ۱۳ با حضور نمایندگان شهرهای همجوار تشکیل شد.

جواد کشانی با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل زمستان و بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی روش‌های کنترل و دفع سیلاب‌های شهری مورد نیاز خواهد بود، اظهار کرد: با حضور نمایندگان شهرداری‌های شهرهای همجوار با منطقه ۱۳، همچون شهر ابریشم، درچه، بهارستان و نمایندگان منطقه پنج شهرداری و مدیریت ساماندهی ناژوان، کارگروه دفع سیلاب‌های شهری تشکیل شد.

وی افزود: یکی از مصوبات این کارگروه، لایروبی مادی‌ها و آبراه‌هایی است که به‌صورت مشترک بین منطقه ۱۳ و شهرهای همجوار وجود دارد که مقرر شد با همکاری بین‌بخشی انجام و مسیر دفع آب‌های سطحی باز شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: سایر مصوبات در این کارگروه به سایر دستگاه‌های مرتبط ابلاغ خواهد شد تا شاهد مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی‌ های احتمالی نباشیم.

منبع: http://imna.ir/x847Y