تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان شبانه انجام می‌شود

شهردار اصفهان گفت: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی به دلیل تردد بالا در این محور از ساعت۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ اجرایی خواهد شد تا اختلالی در روند روز ایجاد نشود. علی قاسم‌زاده اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری در سال جاری حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که حدود ۷۰ درصد این رقم، […]

شهردار اصفهان گفت: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی به دلیل تردد بالا در این محور از ساعت۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ اجرایی خواهد شد تا اختلالی در روند روز ایجاد نشود.
علی قاسم‌زاده اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری در سال جاری حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که حدود ۷۰ درصد این رقم، عمرانی است و برای توسعه و بهبود شهر هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه ۶۴ درصد از ۷۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری نیز به حوزه حمل‌ونقل اختصاص دارد، افزود: اجرای پروژه‌های حمل‌ونقلی به روان‌سازی ترافیک شهری کمک بسزایی می‌کند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های حمل‌ونقلی از جنس بزرگراه و اجرای تقاطع در گلوگاه‌های شهر است، تصریح کرد: این پروژه‌ها به‌تدریج در شهر کلید می‌خورد، در این راستا از مردم درخواست می‌شود با مجموعه شهرداری همکاری کنند تا این طرح‌ها که در روان‌سازی ترافیک تأثیر بسزایی دارد، با سرعت بالا و کیفیت مطلوب اجرا شود.
وی با اشاره به عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: اجرای بعضی پروژه‌ها به دلیل حساسیت از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ اجرایی می‌شود، در این راستا عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی نیز به دلیل تردد بالا در این محور از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ صبح اجرایی خواهد شد تا اختلالی در روند ترافیک روز ایجاد نشود.
قاسم‌زاده ادامه داد: ترافیک در بزرگراه شهید خرازی از ساعت ۲۳:۰۰ به سمت کندرو هدایت خواهد شد تا شهروندان در رفت و آمدها با مشکل مواجه نشوند.