تعمیر و نگهداری شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی بهتر ناوگان اتوبوسرانی مشهد به مردم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: مرکز تعمیر و نگهداری و پژوهش های فنی سازمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت در راستای ارائه خدمت ناوگان به مردم هستند. به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد،”علی اصغر نیشابوری” دراین خصوص افزود: یکی از موضوعات مهم برای خدمات رسانی به موقع و مناسب ناوگان اتوبوسرانی […]

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: مرکز تعمیر و نگهداری و پژوهش های فنی سازمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت در راستای ارائه خدمت ناوگان به مردم هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد،”علی اصغر نیشابوری” دراین خصوص افزود: یکی از موضوعات مهم برای خدمات رسانی به موقع و مناسب ناوگان اتوبوسرانی به زائران و مجاوران سرویس و نگهداری اتوبوس ها است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس سرویس، تعمیر و اقدامات مربوط به نگهداری اتوبوس ها ازجمله شستشوی ظاهر و داخل ناوگان، سرویس روغن، رفع دودزایی، رفع نقص سیستم گرمایشی و سرمایشی، بهسازی ناوگان و… به صورت شبانه روزی از سوی بخش فنی سازمان در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس در طول شبانه روز ۸۵ دستگاه اتوبوس سازمانی در باس واش، شستشو و ۱۵ دستگاه داخل شویی می شوند.
نیشابوری با بیان اینکه در طول روز به صورت میانگین روزانه ۱۷ دستگاه اتوبوس سرویس روغن می شوند اظهار کرد: درمجموع برای ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس فعال سازمان در طول ماه سرویس روغن انجام می شود.
وی ادامه داد: همچنین طی شبانه روز سرویس سیستم هواکش ۶۰ دستگاه اتوبوس انجام و ۷۰ دستگاه اتوبوس نیز با تعویض فیلتر و پایش سوخت از لحاظ میزان گوگرد و تعویض انژکتور در طول ماه رفع دودزایی می شوند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به رفع نقص و سرویس سیستم گرمایشی ناوگان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرد سیستم گرمایشی اتوبوس ها راه اندازی و هرماه سیستم گرمایشی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس رفع نقص می شوند.
نیشابوری گفت: همچنین در حوزه بهسازی ناوگان نیز که شامل صافکاری و نقاشی اتوبوس می شود هر ماه پنج دستگاه اتوبوس صافکاری و رنگ آمیزی کامل شده و هرماه نیز پرده های ۸۰ دستگاه اتوبوس شستشومی شوند.
وی افزود: در کنار انجام این اقدامات تیمی از کارشناسان فنی از وضعیت اتوبوس های بخش خصوصی بازدید و هرماه حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی را طبق چک لیست بررسی و بر اساس وضعیت ظاهری، تعمیر و نگهداری مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سایر موضوعات دیگر امتیازدهی می کنند که این امتیازها در بهای تمام شده تأثیرگذار خواهد بود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در مجموع با انجام این اقدامات در طول شبانه روز که هزینه بسیاری نیز دارد، ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس دهی به زائران و مجاوران در طول روز آماده سازی می شوند.

منبع خبر