تقاطع غیرهمسطح رسالت-دیزل آباد تبریز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار تبریز اعلام کرد: با رفع موانع فنی و تسریع عملیات عمرانی، تقاطع غیرهمسطح رسالت – دیزل آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد. یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه رسالت – دیزل آباد که توسط شهرداری منطقه ۵ به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس […]

شهردار تبریز اعلام کرد: با رفع موانع فنی و تسریع عملیات عمرانی، تقاطع غیرهمسطح رسالت – دیزل آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه رسالت – دیزل آباد که توسط شهرداری منطقه ۵ به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از شمع‌گذاری شاهد تسریع اجرای آن خواهیم بود.
وی در جلسه‌ با پیمانکار پروژه بر اهمیت تسریع اجرای آن تأکید کرد و افزود: پیش‌بینی غلاف برای تأسیسات آب و فاضلاب، خرید ورق‌های آهنی و در کنار آن تکمیل فونداسیون و پایه‌های عرشه پل، برنامه‌ اجرایی کارفرمای پروژه در هفته‌های آتی خواهد بود.
شهردار تبریز یادآور شد: یکشنبه هفته آینده با تأمین بخشی از اعتبار پروژه، دوباره در این پروژه حضور یافته و روزشمار پایان پروژه را اعلام خواهیم کرد.
در این بازدید سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه رسالت، بر لزوم اجرای دستور شهردار تبریز برای تسریع در این پروژه تاکید کرد.

منبع خبر