تقدیر حمیدرضا حاجوی از کادر درمان درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲ تهران

همزمان با روز پرستار شهردار منطقه ۲۲ تهران از کادر درمان درمانگاه شهرداری این منطقه تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی به همراه علی رضا هاشمی مدیر حوزه شهرداری منطقه، فاطمه قربانی رئیس امور اداری و کامبیز رضایی شهردار ناحیه چهار منطقه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز […]

همزمان با روز پرستار شهردار منطقه ۲۲ تهران از کادر درمان درمانگاه شهرداری این منطقه تقدیر به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی به همراه علی رضا هاشمی مدیر حوزه شهرداری منطقه، فاطمه قربانی رئیس امور اداری و کامبیز رضایی شهردار ناحیه چهار منطقه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در درمانگاه شهرداری منطقه حضور یافت و ضمن تبریک و اهدای شاخه گل از تلاش های بی وقفه پرستاران و کادر درمان تجلیل کرد.
در این بازدید که با رویکرد تقدیر از کادر درمان به ویژه گروه های جهادی پزشکی مستقر در این درمانگاه صورت گرفته است؛ حاجوی گفت: استقبال مناسبی ازسوی شهروندان در مجموعه های درمانی شهرداری تهران صورت می گیرد.
او اظهار کرد: مجموعه های درمانی مناسبی از سوی بخش خصوصی، دولتی و خیریه ها در حوزه درمان در منطقه ۲۲ در حال احداث است که بخشی از این مجموعه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.
شهردار منطقه ادامه داد: درمانگاه شهرداری کمک بسزایی در حوزه درمان و بهداشت ساکنان محلات خواهد داشت و باید برای خدمات رسانی مطلوب تر این خدمات در محلات به همت کادر درمان در شرکت شهر سالم که مدیریت درمانگاه های شهرداری تهرن را برعهده دارد صورت گیرد.