تقدیر و تجلیل از فعالیت های ورزش محلات شهرداری منطقه یک اهواز

طی مراسمی از سوی شهرداری منطقه یک اهواز و به همت معاونت امور اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی از تیم های ورزشی محلات سطح منطقه تجلیل و تقدیر بعمل آمد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، مراسم تجلیل و تقدیر از تیم های ورزشی محلات سطح منطقه یک با حضور سید محسن […]

طی مراسمی از سوی شهرداری منطقه یک اهواز و به همت معاونت امور اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی از تیم های ورزشی محلات سطح منطقه تجلیل و تقدیر بعمل آمد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، مراسم تجلیل و تقدیر از تیم های ورزشی محلات سطح منطقه یک با حضور سید محسن موسوی زاده عضو شورای اسلامی شهر ، یاسین کاوه پور مدیر منطقه یک شهرداری اهواز و برخی از معاونین و مسئول شهرداری اهواز و شورای ورزش محلات و پیشکسوتان در سالن کنفرانس شهرداری منطقه یک برگزار گردید .

شهردار منطقه ضمن قدردانی از ورزش محلات و پیشکسوتان و اعضا شورای ورزش محلات که بدون هیچ متنتی تلاش می کنند گفت: بدون هیچگونه تعارف باید بگوییم ورزش فوتبال در خوزستان و اهواز ، پایه و اساس و اعتبارش را از ورزش محلات گرفته است .

وی افزود: امسال بدنبال برنامه ریزی کاملا منسجم  برای ورزش محلات خواهیم بود و ورزش محلات بدنبال مردمی بودن از ارزش بالایی برخوردار بوده است .

وی عنوان کرد: اکثر ورزشکارانی که امروز به مقام قهرمانی رسیده اند از درون همین ورزش محلات بیرون آمده اند که نشان می دهد گسترش ورزش محلات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ورزش محلات یک ظرفیت مستعد بوده که جا دارد همه ارگان ها و نهادهای فعال از جمله ورزش و شهرداری در این زمینه مشارکت بیشتری کرده تا این بخش بخوبی مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیرد .

کاوه پور با اشاره به توسعه ورزش شهروندی اظهار کرد: ورزش شهروندی بعنوان پشتوانه اصلی ورزش قهرمانی و همگانی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد . در این جا ، جا دارد تقدیر و تشکر ویژ ه ای از اعضای محترم شورای ورزش محلات داشته باشیم افرادی که بدون هرگونه ادعایی در جمع کردن جوانان و نوجوانان محلات با علاقه و انگیزه بسیار بالایی فعالیت می کنند. از این رو توجه ما به ورزش محلات محدود نمی شود و این مراسم بهانه ای بود که دور هم جمع شویم و امیدواریم دوستان ما در ورزش محلات کارشان را استمرار دهند و یکبار دیگر دسترنج این دوستان را ببینیم.