تماس بیش از ۹۰۰۰ شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ طی هفته گذشته
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، حدود شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند، از […]
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، حدود شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند، از اینرو موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.
محمد قاسمی افزود: سه هزار مورد از تماسها درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۱۰۰ تماس شهروندان درباره اطلاع از وضعیت پروژههای شهر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ تماس، درخواست تسریع در اجرای پروژهها را داشتند.
وی ادامه داد: طبق بررسی انجام شده از طریق مدیریت پروژه معاونت برنامهریزی شهرداری اصفهان، ۹۰ درصد پروژههای اعلام شده طبق برنامهریزی در حال اجراست، اما باید بنرهای روز شمار از ناظر، پیمانکار یا متولیان پروژه را برای اطلاع و آگاهی شهروندان از زمان اتمام پروژه نصب کنند.
قاسمی خاطرنشان کرد: تعدادی از تماسهای شهروندان مربوط به حضور افراد کارتنخواب و متکدیان در چند محور منطقه هشت شهرداری اصفهان بود که پیگیری لازم از طریق منطقه انجام شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰