تماس بیش از ۹ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در هفته گذشته

 رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان  اظهار کرد: هفته گذشته ۹ هزار و ۲۵ تماس تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شده است و کارشناسان ما پاسخگوی تک‌تک تماس‌ها بودند و پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا به نتیجه برسد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل […]

 رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان  اظهار کرد: هفته گذشته ۹ هزار و ۲۵ تماس تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شده است و کارشناسان ما پاسخگوی تک‌تک تماس‌ها بودند و پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، محمد قاسمی افزود: طی هفته گذشته با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان اصفهانی به مناسبت اربعین حسینی برای زیارت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عازم عتبات عالیات شده بودند، حجم تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری این کلان‌شهر کاهش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۹ هزار و ۲۵ تماس تلفنی برقرارشده از سوی شهروندان، ۶۴۱۶ تماس درخواست‌های اجرایی بوده است که به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد و پیگیر هستیم تا به نتیجه لازم برسد.

وی ادامه داد: هفته گذشته ۲۶۰۹ تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در حوزه اطلاع‌رسانی و مشاوره بوده است که همکاران ما در این مرکز راهنمایی‌های لازم را به شهروندان ارائه دادند و امیدواریم در این مسیر برای افرادی که با ۱۳۷ تماس می‌گیرند، مشاوران خوبی باشیم.

قاسمی با بیان اینکه هفته گذشته تماس‌هایی از سوی شهروندان برای ایجاد سرپناه یک ایستگاه اتوبوس واقع در سه‌راه نظر و یک ایستگاه اتوبوس واقع در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان داشتیم که پیگیری لازم در حال انجام است تا مناطق پنج و ۱۵ شهرداری نسبت به ایجاد سرپناه برای این ایستگاه‌های اتوبوس اقدام کنند.