تمرکز روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ روی معرفی جاذبه های ری و رونق گردشگری در این منطقه
تمرکز روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران روی معرفی جاذبه های ری و رونق گردشگری با توجه به بافت مدهبی تاریخی آن است. احمد محمد پور مدیر روابط عمومی منطقه ۲۰ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: شهرداری منطقه ۲۰ در جوار سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع […]
تمرکز روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران روی معرفی جاذبه های ری و رونق گردشگری با توجه به بافت مدهبی تاریخی آن است.
احمد محمد پور مدیر روابط عمومی منطقه ۲۰ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: شهرداری منطقه ۲۰ در جوار سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده و دارای فضاهای مذهبی ، فرهنگی و تاریخی پرشماری است.
وی از برنامه های ساماندهی و توسعه اطراف حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان پروژه های شاخص منطقه نام برد و افزود: پروژه های خدماتی و مسکونی نفرآباد، احداث پارکینگ طبقاتی و پیاده راه به ترتیب در اضلاع جنوب و غرب حرم در خیابان شهید مدرس، ایجاد مرکز زیارتی تفریحی حدفاصل کوه بی بی شهربانو و کارخانه سیمان ، جنگلکاری و احداث بوستان بام ری و ایجاد شهربازی و زائرسرا از پروژه های مهم و اولویت دار شهرداری منطقه ۲۰ تهران در سال ۱۴۰۱ است.
محمد پور افزود: بارورسازی ظرفیت های تاریخی – مذهبی و هویتی شهر ری در قالب ایجاد موزه های موضوعی مثل ایجاد موزه صنعت در محل کارخانه سیمان قدیم، ایجاد موزه تاریخی اجتماعی در قلعه گبری ، ایجاد موزه ری باستان با وجود چشمه علی ، ایجاد موزه تاریخی سیاسی ری با تملک باغ ظهیر و ایجاد موزه ری شناسی در محله ایوان ری از اهم اقدامات و برنامه های شهرداری منطقه ۲۰ برای معرفی جاذبه های ری و رونق گردشگری است.
وی در پایان گفت: حضور در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران فرصت مغتنمی برای آشنایی با نوآوری همکان ما در روابط عمومی شهرداری های مناطق تهران و استفاده از تجربیات آن در نمایشگاه های آتی است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰