تملک و تخریب ۲۴ ملک مسکونی طرح مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توافق، تملک و تخریب ۲۴ واحد مسکونی در طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب خبر داد. موسی زارعی با بیان این مطلب افزود: در راستای تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری، خوشبختانه با همکاری اهالی محل، تملک و آزادسازی پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب روند […]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توافق، تملک و تخریب ۲۴ واحد مسکونی در طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب خبر داد.

موسی زارعی با بیان این مطلب افزود: در راستای تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری، خوشبختانه با همکاری اهالی محل، تملک و آزادسازی پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب روند خوبی را به خود گرفته و اکنون با سرعت بیشتری در حال اجرا است.
وی، برآورد هزینه برای آزادسازی و مسیرگشایی این خیابان را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پروژه مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر آغاز به کار کرده است که از مجموع ۳۳۰ واحد مسکونی در این مسیر، تاکنون ۲۴ واحد مسکونی توافق، تملک و تخریب شده و این امر همچنان توسط واحد املاک منطقه تداوم خواهد داشت.
زارعی با بیان اینکه منطقه ۱۰ در حال بررسی پرونده واحدهای مسکونی واقع در مسیر ۴۵ متری انقلاب و توافق با مالکان است، تصریح کرد: در راستای رفع حاشیه‌نشینی و تملک واحدهای مسکونی مخاطره‌آمیز، به منظور سرعت‌بخشی به عملیات تملک، این مسیر در سه فاز عملیاتی اجرا شد.
شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: با همکاری مناطق ۱، ۲ و ۵ توانسته‌ایم این پروژه را به سرعت پیش برده و تلاش داریم با اتمام هرچه سریع‌تر عملیات آزادسازی و تخریب املاک باقی مانده در مسیرگشایی‌های منطقه، شاهد تسهیل تردد وسائل نقلیه و کاهش بار ترافیکی باشیم.

منبع خبر