معاون شهردار تهران در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی معاونت خدمات شهری تاکید کرد:

تهیه و تدوین پیوست رسانه ای در موضوعات کلان حوزه خدمات شهری ضروری است

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر اطلاع رسانی به موقع و واقع گرایانه مجموعه فعالیت های حوزه خدمات شهری تاکید کرد. داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر اطلاع رسانی به موقع و واقع گرایانه مجموعه فعالیت های حوزه خدمات شهری تاکید کرد.
داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست با مدیران روابط عمومی این معاونت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان، گفت: در دوره مدیریت شهری کنونی زحمات بسیاری کشیده شده اما انعکاس اخبار آن طور که باید و شاید ظهور و بروز نداشته و حق مطلب به خوبی ادا نشده است.

گودرزی در ادامه بیان داشت: مدیران روابط عمومی در خصوص چگونگی انعکاس مجموعه فعالیت ها و خدمات باید طراحی رسانه ای قوی داشته باشند و به صورت شکلی و ماهوی هنرمندی به خرج دهند.
وی با اشاره به این که بعضا مجموعه فعالیت های شهرداری تهران با عملیات رسانه ای منفی مورد تخریب قرار می گیرد، گفت: در دوره مدیریت شهری کنونی بیش از ۳ میلیون درخت و نهال در سطح شهر تهران کاشته شده است اما مدیریت شهری متهم به قطع درخت می شود.
گودرزی با تاکید بر تهیه و تدوین پیوست رسانه ای در موضوعات کلان حوزه خدمات شهری پرداخت و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های ممکن همچون رسانه های دیداری، شنیداری و فضاهای مجازی فعالیت های این مجموعه را با انعکاس به موقع و واقع گرایانه؛ اطلاع رسانی کنید تا شهروندان نیز مطلع و آگاه به تمامی موضوعات باشند.
وی با اشاره به این که یک روابط عمومی نباید محدود به انتشار اخبار مدیر سازمان باشد، گفت: مدیران روابط عمومی باید به معرفی فعالیت ها و اقدامات انجام شده و همینطور اقدامات پیش رو به شکل واقعی بپردازند و این نیازمند دانش، تخصص، تجربه، دلسوزی،همت و جدیت است.
معاون شهردار تهران نقش سازمان میادین میوه و تره بار را در عرضه کالاهای اساسی و تنظیم بازاری بسیار پررنگ و اثرگذار دانست و گفت: روزانه حجم قابل توجهی گوشت تنظیم بازاری در بازارهای میادین میوه و تره بار عرضه می شود که در سطح شهر تهران بسیار بالاتر عرضه می شود و باید در این خصوص اطلاع رسانی های درست و بهنگام صورت گیرد.
وی با بیان این که مجموعه فعالیت های روابط عمومی باید به شکل پیوسته و مستمر انجام شود، گفت: ما به دنبال بزرگ نمایی اقداماتمان نیستیم بلکه بدنبال ارائه خدمات صادقانه و نیز اطلاعات صادقانه به شهر و شهروندان هستیم.
گودرزی در پایان اشاره داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، چهره شهر باید در حوزه نظافت، فضای سبز و زیباسازی تغییر و تحولات چشمگیری داشته باشد و انتظار داریم این مجموعه فعالیت ها بدرستی اطلاع رسانی گردد.
در جریان این جلسه صدر مشاور و سرپرست روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ضمن خیرمقدم و خداقوت از زحمات مدیران این حوزه تقدیر و تشکر کرد و گفت: روابط عمومی پویا و خردمند باعث حیات یک سازمان و انفعال و عدم پویایی آن منجر به زوال سازمان است، قدرت تحلیل، پیش بینی درست، راست انگاری، واقع بینی، تسلط به سیاست های سازمان، بازتاب و بازخوردهای اجتماعی، هنر تبیین، شناخت و بهره مندی از ظرفیت های رسانه از الزامات ضروری همکاران روابط عمومی است.
وی در ادامه با ذکر این مهم که خدمات رسانی در این مجموعه شبانه روزی و در ارتباط مستقیم با شهروندان است، اظهار کرد: بنابراین انتظار می رود از تمامی ابعاد و اقدامات سازمانی خود حراست کنید و در راستای تحقق اهداف سازمان خود بر مبنای رعایت اصل انصاف و عدالت تلاش مضاعف تری داشته باشید.
صدر با بیان این نکته که مدیران روابط عمومی موفق باید هم صدای سازمان مربوطه خود باشند و هم صدای شهروندان را به گوش مدیران خود برسانند تا خدمات رسانی ها مطلوب تر از گذشته انجام شود، افزود: برای رسیدن به اهداف سازمانی باید از قدرت تبیین لازم برخوردار باشید تا بتوانید عملکرد خود را به درستی منعکس کنید.
وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها با جدیت در کار می توانند به بالاترین درجه ساختار مدیریتی دست پیدا کنند و این میسر نخواهد شد مگر با تلاش مضاعف، ارتقاء دانش و آگاهی سازمانی، بنابراین همه باید تلاش کنیم که جایگاه روابط عمومی در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.