توجه به نهضت آسفالت در راستای استانداردهای مطلوب شهری

شهردار بروجرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، اقدامات عمرانی متعددی در راستای ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری و اجرای طرح نهضت آسفالت، در حال انجام است. یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اهمیت توجه به رفاه شهروندان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری، تسطیح و اجرای بتن، سیمان‎‌کاری محوطه کشتارگاه، تقویت و بهینه‌سازی سیستم […]

شهردار بروجرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، اقدامات عمرانی متعددی در راستای ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری و اجرای طرح نهضت آسفالت، در حال انجام است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اهمیت توجه به رفاه شهروندان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری، تسطیح و اجرای بتن، سیمان‎‌کاری محوطه کشتارگاه، تقویت و بهینه‌سازی سیستم نظارت تصویری و ساخت، تجهیز و آماده‌سازی موتورخانه این کشتارگاه انجام شده است.

وی با اشاره به ادامه نهضت آسفالت معابر سطح شهر، افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان، تا رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری همچنان ادامه دارد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای دست‌یابی به استاندارهای مطلوب شهری، عملیات لکه‌گیری آسفالت مسیرهای خیابان یادبود، میدان نواب، بلوار پردیس و انتهای خیابان رودکی، ابتدای نیاوران به اجرا درآمده است تا علاوه‌بر بهبود وضعیت آسفالت در این نواحی از آب‌گرفتگی‌ها پس از بارش باران نیز جلوگیری شود.

عیدی‌بیرانوند افزود: آسفالت مسیرهای حفاری ورودی نیاوران و میدان امام (ره) و بلوار صاحب‌الزمان (رینگ جنوب) انجام شده و ادامه آسفالت بلوار شهید محمد بروجردی نیز در حال انجام است.

منبع خبر