توزیع و کاشت بیش از ۳۰ هزار اصله نهال در مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۳۰ هزار اصله نهال رایگان از ابتدای طرح توزیع و ارسال نهال رایگان به درب منازل شهروندان در قالب طرح درختکاری سال جاری خبر داد.  علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ثبت بیش از ۳۴ هزار درخواست توسط شهروندان […]

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۳۰ هزار اصله نهال رایگان از ابتدای طرح توزیع و ارسال نهال رایگان به درب منازل شهروندان در قالب طرح درختکاری سال جاری خبر داد.

 علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ثبت بیش از ۳۴ هزار درخواست توسط شهروندان و ثبت نام برای دریافت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال در سامانه جامع فضای سبز مشهد، در بازه زمانی ۲۹ دی  لغایت ۲۹ بهمن سال جاری، فرآیند توزیع و ارسال نهال رایگان بر اساس آدرس های اعلام شده از سوی شهروندان، توسط اکیپ‌های مستقر در مناطق، از ۷ اسفند  به طور گسترده آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار اصله نهال تحویل شهروندان گرامی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مطلوب  و حجم گسترده درخواست های شهروندان پیش بینی می شود فرآیند توزیع و ارسال نهال تا ۲۹ اسفند ماه ادامه داشته باشد.

نجفی افزود: با توجه به امکان کاشت درختان توسط اکیپ های مدیریت شهری، شهروندانی که در هنگام ثبت درخواست دریافت نهال، گزینه درخواست کاشت در محل را نیز انتخاب کرده اند، می‌توانند پس از بازدید کارشناسان مناطق و امکان کاشت در مکان های درخواستی، از خدمات کاشت رایگان نهال نیز در آدرس های اعلام شده بهره مند شوند.

معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: براساس درخواست شهروندان عزیز، تا کنون برای بیش از ۲ هزار اصله نهال تحویل شده به شهروندان در سطح شهر مشهد، خدمات کاشت رایگان نیز ارائه شده است.

منبع خبر