تکریم پدران شهدا در منطقه ۱۶ تهران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ تهران از پدران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم ساکن منطقه تجلیل کرد. به گزارش‌ شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ سیدمرتضی روحانی با حضور در منزل […]

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ تهران از پدران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم ساکن منطقه تجلیل کرد.

به گزارش‌ شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ سیدمرتضی روحانی با حضور در منزل جمعی از پدران شهدا و همچنین دیدار با جمع دیگری از پدران شهدا در مساجد امام حسین (ع) یاخچی آباد، امیرالمومنین باغ آذری و علی ابن ابیطالب علی آباد جنوبی از مقام شامخ این عزیزان طی دیداری صمیمانه تجلیل کرد.
او در این مراسم اظهار داشت:بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش پدران و مادران شهدا چشمگیر است.
شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اینکه ما امروز امنیت و استقلال خود را مرهون خون پاک شهدا و خانواده های معظم آنها هستیم، تاکید کرد: پدران شهید و خانواده های شهدا دین خود را با عالیترین درجه برای انقلاب و دین مبین پیامبر اکرم و امیر المومنین علی (ع) ادا کرده اند و پدران شهدا الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
سید مرتضی روحانی افزود: صبر و پایمردی پدران شهید در جامعه، نماد استقامت و ایستادگی است و برکت حضور این عزیزان در محلات موجبات دلگرمی و آرامش شهروندان و خادمان آنها در مدیریت شهری را فراهم آورده است.
او در پایان درخصوص جایگاه پدران شهدا اظهار داشت :ایشان پدران واقعی جامعه ما هستند که آزادی امروز را مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی های این بزرگواران هستیم و میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) بهانه ای شد تا در آستانه روز تجلیل از  مقام پدر، از مقام این بزرگواران که به حق، حق پدری بر گردن همه ما دارند تقدیر و تجلیل کنیم و باید بدانیم که دعای خیر این عزیزان است به‌ کار ما در مدیریت شهری برکت می دهد.

منبع خبر