رئیس هئیت جودوی استان هرمزگان:

تیم ملی جودو ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ازبکستان خوش درخشید

رئیس هئیت جودو استان هرمزگان گفت : تیم ملی جودو ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی سیز تاشکند ازبکستان به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین-هرمزگان- مصطفی کشاورز رئیس هئیت جودو استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین ،ضمن ابراز رضایتمندی از پیروزی غرور آفرین تیم ملی جودو ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین دوره مسابقات که با حضور ۲۰کشور برگزار شد ،بیان کرد:هرچیز خوب نصیب افرادی می شود که تمام تلاش خود را می کنند تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنند و پیروزی برشی دارد به بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد.

وی به سطح بالای مسابقات در این دوره نیز اشاره کرد و افزود : تیم جودو ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات جهانی ( ازبکستان ) شرکت نموده بود توانست مقام برنز را از آن خود نماید و از حریفان دیگر از کشورهای فرانسه ،ایتالیا،روسیه پیشی بگیرند.

کشاورز به حضور جودوکار از استان هرمزگان در این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و اظهار داشت:در این دوره از مسابقات استاد میثم نبئی جودوکار از استان هرمزگان نیز شرکت داشت که این قهرمان ارزنده توانست در این دوره از مسابقات نقش آفرینی کند.

رئیس هئیت جودو استان هرمزگان در پایان افزود :این پیروزی که نشان از غیرت و تعصب این عزیزان است را به همه ورزشکاران و جامعه ورزش استان تبریک گفته و آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی این دلاور مردان را دارم.