ثبت ۵۰ مطالبه مردمی در میز خدمت شهرداری قشم

مسئول بازرسی شهرداری قشم گفت: شهروندان با مراجعه به میز خدمت شهرداری قشم در مصلی‌های اقامه نمازجمعه شیعه و اهل سنت ۵۰ مطالبه را ثبت کردند. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، صفر گلشواری نژاد مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری قشم اظهار داشت: […]

مسئول بازرسی شهرداری قشم گفت: شهروندان با مراجعه به میز خدمت شهرداری قشم در مصلی‌های اقامه نمازجمعه شیعه و اهل سنت ۵۰ مطالبه را ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، صفر گلشواری نژاد مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری قشم اظهار داشت: میز خدمت شهرداری قشم جمعه ۲۶ آبان ماه در دو مصلی اقامه نمازجمعه شیعه و اهل سنت شهر قشم دایر شد.وی افزود: مجموعا ۲۵ نفر از شهروندان به میزهای خدمت شهرداری قشم مراجعه و ۵۰ درخواست کتبی توسط آنان ثبت گردید.

مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری قشم تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با ۲۵ مطالبه، فنی و عمرانی با ۱۶ درخواست و معماری و شهرسازی با ۶ درخواست سه حوزه ای هستند که بیشترین مطالبه مردمی را به خود اختصاص داده است.

گلشواری نژاد ادامه داد: بیشترین مطالبه با ۱۰ درخواست مربوط به انجام خدمات فنی و عمرانی در حوزه آسفالت و لکه گیری معابر محلات است و پس از آن ساماندهی آب های سطحی با پنج مورد تقاضا در جایگاه بعدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش های امور قراردادها، اداری و حمل و نقل نیز هر کدام یک درخواست به ثبت رسیده که تمام مطالباتی مردمی مرتبط با وظایف و اختیارات شهرداری جهت بررسی و اقدام با دستور مستقیم دکتر میرداد میردادی شهردار قشم به واحدهای مربوطه ارجاع شد.