جابجایی یک میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری طی خرداد۱۴۰۰

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص افزود: براساس آمار از ابتدا تا ۳۱ خرداد ماه امسال یک میلیون و ۶۵هزار و ۶۸۹ مسافراز طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند. وی اضافه کرد: این درحالی است که از ابتدا […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص افزود: براساس آمار از ابتدا تا ۳۱ خرداد ماه امسال یک میلیون و ۶۵هزار و ۶۸۹ مسافراز طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که از ابتدا تا ۳۱ خرداد سال گذشته ۸۰۱هزار و ۹۷۰مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به شهرمشهد وارد و یا خارج شده بودند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: مقایسه این دو آمار نشان دهنده آن است که جابجایی مسافر در خرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به خرداد ۹۹ حدود ۳۳ درصد افزایش داشته است.

قربانی به اجرای شدید پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری برای پیشگری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: تمامی مسافرها قبل از ورود و یا خروج از پایانه تب سنجی شده و ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی افزود: همچنین فروش بلیت در پایانه ممنوع بوده و افرادی که قصد سفر دارند باید قبل از حضور در پایانه بلیت را به نام شخص مسافر و از طریق درگاه های الکترونیک و آژانس های مسافری خارج از پایانه خریداری کنند.