جاده قدیم وادی رحمت تبریز افتتاح شد

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، در مراسم افتتاح جاده قدیم وادی رحمت، این مسیر را از لحاظ پدافند غیرعامل ضروری و مهم توصیف کرد. حسن  آذرنیا روز جمعه در بازدید از طرح تازه افتتاح شده جاده قدیم وادی رحمت اظهار کرد: مسیر قدیم جاده وادی رحمت از لحاظ پدافند غیرعامل دارای  اهمیت ویژه ای است […]

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، در مراسم افتتاح جاده قدیم وادی رحمت، این مسیر را از لحاظ پدافند غیرعامل ضروری و مهم توصیف کرد.

حسن  آذرنیا روز جمعه در بازدید از طرح تازه افتتاح شده جاده قدیم وادی رحمت اظهار کرد: مسیر قدیم جاده وادی رحمت از لحاظ پدافند غیرعامل دارای  اهمیت ویژه ای است که می تواند از لحاظ کاهش حجم ترافیکی وادی رحمت و افزایش رضایتمندی مردم عزیز تبریز نقشی محسوس داشته باشد و با تلاش های شهرداری منطقه هفت شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت این جاده در مبحث پدافند غیر عامل خاطرنشان کرد: با توجه به تردد اهالی شهرک اندیشه و آخماقیه و تعداد بالای تردد خودروها از این مسیر، در صورت بروز حادثه می توان از ظرفیت چ جاده قدیم به عنوان یک مسیر اضطراری برای حل مشکلات بوجود آمده بهره گرفت.

آذرنیا ادامه داد: با عنایت به اینکه در روزهای پنچ شنبه و ایام خاص شاهد حضور پرتعداد مردم تبریز در وادی رحمت هستیم که این امر منجر به ترافیک سنگین در این منطقه می شود، جاده قدیم  از لحاظ پدافند غیر عامل از شریان‌های اساسی واصلی وادی رحمت و مسیر شهرک اندیشه قلمداد شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آذر نیا با قدردانی از زحمات شهرداری و مدیران آن برای افزایش رفاه و رضایتمندی مردم، از همکاری شهردار منطقه در جهت تشکیل کارگروه پدافند غیرعامل و معرفی دبیر کارگروه پدافند غیرعامل منطقه قدردانی کرد و لایروبی مسیل منتهی به حوزه استحفاظی منطقه هفت را در پیشگیری از خسارات سیل احتمالی دارای ضرورت و اهمیت دانست.

منبع خبر